Általános szerzõdési feltételek

Általános Szerzõdési Feltételek

Bevezetés
A jelen Általános Szerzõdési Feltételek („ÁSZF”) a kereskedelemrõl szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggõ szolgáltatások egyes kérdéseirõl szóló 2001. évi CVIII. törvény, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzõdések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült.
Jelen Általános Szerzõdési Feltételek 2016.01.02. napjától határozatlan ideig hatályos.
Farkas Zoltán E:V:. által üzemeltettet www.alkatreszweb.hu internetes honlapon hozzáférhetõ és áttanulmányozható. A www.alkatreszweb.hu által forgalmazott termék(ek) megrendelésével a vásárló jelen Általános Szerzõdés Feltételeket tudomásul veszi és magára nézve is kötelezõnek fogadja el.

Kereskedõ cégadatai

A Kereskedõ neve: Farkas Zoltán Egyéni Vállalkozó
székhelye: 2310 Szigetszentmiklós Üdülő sor 176.
A Kereskedõ adószáma: 67792487-1-33
A Kereskedõ bankszámla száma: Magnet Bank 16200144-18512654-00000000
Alaptevékenység:
079904 (Üzleten kívüli kiskereskedelem)
479102 - Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
Tárhely szolgáltató: Icon Media Kft.
info@webdigital.hu
www.webdigital.hu

Szerzõdés nyelve: Magyar
A továbbiakban: Farkas Zoltán E.V.
A Kereskedõ ügyfélszolgálatának elérhetõsége, Internetes honlapja: www.alkatreszweb.hu
A Kereskedõ ügyfélszolgálati irodájának címe és levelezési címe: 2310 Szigetszentmiklós Üdülő sor 176
Az ügyfélszolgálat elérhetõségei:
Telefon: 06 30 2911915
E-mail: ertekesites_kukac_alkatreszweb_pont_hu


Az ügyfélszolgálat munkanapokon munkaidõben Hétfõtõl - Péntekig 09.00-17.00 - óráig
A Kereskedõ internetes honlapjának címe: www.alkatreszweb.hu


A SZOLGÁLTATÓ/ELADÓ/ÉRTÉKESÍTÕ: Farkas Zoltán E.V.
A VÁSÁRLÓ/VEVÕ: Aki a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatását igénybe veszi, azaz a Szolgáltató internetes felületén (www.alkatreszweb.hu) regisztráltatja magát és/vagy e felületen keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol, illetve a Szolgáltató internetes felületét használja.

  

2.ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, FELTÉTELEK


1.1. Az Alkatrészweb.hu webáruházában található termékeket az áruházban feltüntetett lehetõségek szerint telefonon vagy Interneten keresztül vásárolhatja meg.

1.2. A Alkatrészweb.hu webáruházában történõ vásárlás feltétele a vásárló érvényes regisztrációja. A regisztrációval a vásárló egyidejûleg elismeri azt is, hogy a jelen ÁSZF-t ismeri, azt elfogadja és magára nézve kötelezõnek tekinti.

1.3. A Felek között írásban, elektronikus úton létrejött szerzõdés írásbeli szerzõdésnek minõsül. A szerzõdés dokumentumai a vásárló vételi ajánlata (rendelés) és a Szolgáltató visszaigazolása.("Elküldve")

1.4. A vásárló tudomásul veszi, hogy a webáruházunkban végrehajtott megrendelés következményeként közötte és az értékesítõ között, a megrendelt termékre adás-vételi illetve szállítási szerzõdés jön létre.

1.5. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggõ szolgáltatások egyes kérdéseirõl szóló 2001. évi CVIII. törvény- a továbbiakban Ektv. – 5. § (2) bekezdése alapján tájékoztatjuk a vásárlót, hogy a szerzõdést az értékesítõ (szolgáltató) nem iktatja, a szerzõdés utóbb nem hozzáférhetõ.

1.6. Az értékesítõ webáruházában történõ érvényes regisztráció, valamint véglegesített megrendelés (vételi ajánlat) és annak az értékesítõ részérõl történt visszaigazolása által jön létre az érvényes szerzõdés. Mindezekre figyelemmel az érvényes regisztrációt követõ megrendelés véglegesítése olyan nyilatkozat, amely fizetési kötelezettséget von maga után, melyet a MEGRENDELÉS gomb funkció aktivál.

1.7 Tájékoztatjuk, hogy az át nem vett megrendeléssel a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévõk közötti szerzõdést megszegi, ami által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos követelésünk.

A jogi következmények elkerülése érdekében, kizárólag akkor adjon le rendelést ha a csomagot kézhezvételekor annak ellenértékét futárnak/postásnak rendezni tudja! 
Amennyiben bármi probléma léphet fel rendelése átvételével kapcsolatban, még feldolgozás elõtt jelezze elérhetõségeink bármelyikén!

2. Regisztrácíó

A Fõ oldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra, amely két részbõl áll. Egy elõzetes adatbekérõt (egy szabadon választható felhasználónév, egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges) a regisztráció érvényesítésére szolgáló e-mailben küldött linkre kattintást követõen egy részletesebb, személyes adatlap követ, melynek kitöltésére a megrendelések leadását megelõzõen is sor kerülhet. A regisztráció további lépéseként kötelezõen szükséges megadni : e-mail cím; jelszó, vezetéknév; Kézbesítés esetén postázási adatok körében: vezetéknév; keresztnév; (cégnév), irányítószám, településnév, pontos cím (utca, házszám); telefonszám. ; számlázási név (cégnév), telefonszám; Az Ügyfél a Weboldalon történõ regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethetõ szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemû felelõsség nem terheli. A szolgáltatót nem terheli felelõsség az abból adódó károkért, ha az ügyfél a jelszava az illetéktelenek számára bármely nem a szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetõvé válik. A szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követõen elérhetõ Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetõség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történõ megváltoztatásából eredõ kárért, hibáért semminemû felelõsség nem terheli.

Szolgáltató az adatokat bizalmasan kezeli. Az adatkezelésrõl bõvebben ITT tájékozódhat

3. Megrendelés a webáruházon keresztül.

Webáruház a www.alkatreszweb.hu címen érhetõ el.
Az itt található információk tájékoztató jellegûek. A webáruházban történõ vásárláshoz elõzetes regisztráció is lehetséges .

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvrõl szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggõ szolgáltatások egyes kérdéseirõl szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzõdések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.  A vonatkozó jogszabályok kötelezõ rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A termék kiválasztása.

A vásárlónak lehetõsége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. Cikkszám és gyári szám ismeretében is lehet keresni A vételár mindig a kiválasztott termék alatt, feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. Amennyiben a terméknél nem található ár, abban az estben lehetõsége van "Árajánlat" kérésre. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A termékeknél feltûntetett legalacsonyabb szállítási díj változhat a szállítási mód kiválasztása során. A vásárló a kiválasztott alkatrészre kattintva megtekintheti annak bõvebb ismertetõjét, paramétereit . A beazonosításban képek és illusztrációk nagyitásával megtudja tekinteni az alkatrészt. Ha a vásárlás elõtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.(0630-526-63-74) Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt alkatrészt a „Kosárba” vagy "Megrendelem" gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenõrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Rendelés elküldése.

Ha megfelelõnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenõrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni õket, akkor egyszerûen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetõsége van kiválasztani, hogy regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, vagy új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következõ lépésben válassza ki az Önnek megfelelõ szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét,  banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

 Adatbeviteli hibák javításának lehetõsége.
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása elõtt van lehetõsége.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényérõl. Ez az értesítés nem minõsül az eladó és a vásárló között létrejött szerzõdésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 72 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszûnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetõséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható idõtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényérõl, ezután már csak személyesen vagy az "Elérhetõségek" menüpontok alatt található elérhetõségek valamelyikén keresztül van lehetõség a rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (ertekeites_kukac_alkatreszweb_pont_hu).

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényérõl. Ez az értesítés nem minõsül az eladó és a vásárló között létrejött szerzõdésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Minden rendelésrõl e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követõen egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezésérõl és (késõbb) egyet a várható szállítási idõpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.

A rendelések feldolgozása

Az értékesítõ a rendelést legkésõbb 72 órán belül visszaigazolja. A visszaigazolással jön létre a szerzõdés. A visszaigazolás 72 órán túli elmaradása esetén a vásárló vételi ajánlati kötöttsége automatikusan megszûnik.
A raktáron nem lévõ termék esetén a feltüntetett árak és szállítási idõk tájékoztató jellegûek, az aktuális beszerzési lehetõségektõl is függenek. Az vásárló nem felelõs az árazási vagy egyéb hibákért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére.

Az érétkesítõ az árváltoztatás jogát fenntartja. Az oldalon lévõ esetleges hibákért felelõsséget nem vállal. A termékek paraméterinek eltérése esetén a gyártó hivatalos oldalán közzétett paraméterek érvényesek. Az árlistát és a készlet jelzését naponta frissíti, de annak mindenkori tartalmáért semmilyen felelõsséget nem vállal. A feltüntetett adatokat tekintsék tájékoztató jellegûnek!

Rendelés csomag átvétele.

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, MPL, stb. történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás idõpontjáról lehetõsége van egyeztetni a 06 30 2911915  telefonszámon.


A csomag átvétele elõtt elõször kérjük ellenõrizze, hogy a csomag sértetlen!                                                                                                                                                                                                             

Átvételkor a Megrendelõ kötelessége a csomagban szereplõ tételek ellenõrzése a csömagküldõ cég munkatársának jelenlétében, a csomag átvételét követõen utólagos reklamációt hiányzó vagy sérült tételre hivatkozva nem fogadunk el!
Amennyiben a csomag sérült, kérjen kárfelvételi jegyzõkönyvet a csomagküldõ cégtõl! A jegyzõkönyvre rá kell íni, hogy a csomag, doboz sérülten érkezett.
A csomagot Ön nem köteles átvenni.

A vásárló kötelessége a vételár választott fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól a vásárló csak az eladó elõzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a kiszállított termék vételárát a vásárló nem tudja megfizetni, vagy az áru az eladónak fel nem róható okból nem adható át, a vásárló köteles az értékesítõne megfizetni a megrendeléssel és szállítással kapcsolatos felmerülõ költségeket.

Ha a vásárló utánvételes kiszállítást kér, készpénzzel egyenlíti ki a vételárat, akkor a vásárló a termék vételárát és a szállítási költséget az értékesítõnek vagy értékesítõ megbízottjának számla ellenében fizeti meg a termék átvételekor.                                                                                                                                                                                                                                                                                    A házhoz szállítás díja: Az aktuális posta díjak. https://www.posta.hu/postai_dijak

Árak

Áraink a rendelés idõpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak NETTO  árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák, mivel cégünk KISADÓZÓ ezért ALANYA ADÓMENTES, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése elõtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevõt az új adatokról. A vevõ ezt követõen még egyszer megerõsítheti a megrendelést, vagy lehetõség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerzõdéstõl.

.Fizetési feltételek lehetõségek.

Személyesen történõ készpénzes fizetés.
Utánvét, házhoz szállítással kért megrendelés esetén
Átutalási megállapodás alapján halasztott fizetésû átutalással történõ fizetés

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Az elállási jog gyakorlása.
Az európai Parlament és a Tanács 2011/83/Eu számú irányelvének továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerzõdések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26) Kormány Rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó
a megrendelt termék kézhezvételétõl számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerzõdéstõl, visszaküldheti
a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult fogyasztó 1év elteltéig gyakorolni az elállás jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idõ attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen
fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozástól eltérõ harmadik személy a terméket átveszi.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást azaz olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy
üzleti tevékenysége körében jár el.

A megrendelõ viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülõ költségeket. A megrendelõt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítõ azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerû használatából eredõ kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelõ kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elõ.
Amennyiben a termékrõl felbontás során a kézbesítést végzõ személy ( kézbesítõ, futár, posta) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelõzõen keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemû sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevõ közötti tényállási jegyzõkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelõsséget vállalni nem tudunk!

Néhány fogyasztó az árunak a jellege, tulajdonságai és mûködése megállapításához szükséges idõtartamnál hosszabb használatát követõen gyakorolja elállási jogát. Ebben az esetben a fogyasztó nem veszítheti el elállási jogát, azonban felelõsséggel tartozik az áru esetleges értékcsökkenéséért. A fogyasztónak az árut annak jellegének, tulajdonságainak és mûködésének megállapítása céljából ugyanúgy kell kezelnie és megvizsgálnia, ahogyan azt az üzletben engedélyeznék a számára. Például a fogyasztó csak felpróbálhatja az adott ruhadarabot, de nem hordhatja azt. Következésképpen a fogyasztónak az elállási idõszak során kellõ gondossággal kell kezelnie és megvizsgálnia az árut. Elállás esetén a terhelõ kötelezettségek nem tarthatják vissza a fogyasztót attól, hogy elállási jogát gyakorolja.

A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerzõdés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követõen, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, elõzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követõen felmondási jogát elveszíti;

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minõségi állapotában vesszük vissza. Elállási jog nem gyakorolható amennyiben a termék beépítésre került vagy a csomagoláson vagy a terméken szennyezõdés található és nincs újra eladható állapotban.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követõen az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás idõtartama alatt a felelõsség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerû használatára vezethetõ vissza.

A jótállás idõtartama egy év. A garancia kizárólag gyártási és anyaghibákra visszavezethetõ meghibásodásokra terjed ki.

Az Alkatrészweb.hu. a szavatossági, jótállási igényt a gyártó, illetve annak képviselõje felé továbbítja.

A jótállási igény érvényesítésének kizáró okai:

Amennyiben bármelyik kizáró ok fennáll a jótállási igény automatikusan elutasításra kerül .

Nincs meg a termék.
Nem az Alkatrészweb.hu. által eladott termék.
Nincs meg a vásárlást igazoló névre és címre szóló számla vagy annak másolata.
A vevõ nem tudja hitelt érdemlõen igazolni, hogy az elõírásoknak megfelelõen szerelték be az alkatrészt.
Nincs számla és hivatalos szerelõi szakvélemény a szakszerû szerelésrõl.
A jótállási igény a jótállási idõn túl érkezett be.
Az alkatrészt nem a gyárilag elõírt körülmények között, és nem az elõírt mûködési feltételeknek megfelelõen mûködtették.
Az alkatrészt nem a megfelelõ gépjármûbe építették be.
Bármilyen változtatást hajtottak végre az alkatrészen.
A meghibásodás természetes elhasználódás miatt keletkezett.
Az alkatrész meghibásodását baleset, bûncselekmény, szándékos rongálás vagy külsõ környezeti behatás, vis major okozta.
A meghibásodás, természetes elhasználódás, kopás, miatt keletkezett károkért felelõséget nem vállalunk.
A termék azonosító címkéin történõ bármely szabálytalan javítás, törlés, átírás illetve annak hiánya vagy valótlan adatok bejegyzése a jótállás érvénytelenségét vonja maga után. .


Garanciális ügyintézés :kérjük az ertekesites_kukac_alkatreszweb_pont_hu emailre, vagy a +36 30 2911915 mobilszámon jelezze a problémát. Termékektõl függõen tájékoztatjuk a garanciális ügymenet megindításához szükséges dokumentumokról amiket a meghibásodott alkatrésszel együtt kell az értékesítõnek visszajuttatni , vásárlási számla, az alkatrész szakszerû beszerelésérõl számla, garanciális jegyzõkönyv kitöltése stb.


Okozati kárigény. Okozati kárigény merül fel, abban az esetben a jármû megbontása elõtt 72 órával értesíteni kell az értékesítõt, hogy a megbontásnál a cég vagy gyártó képviselõje részt vehessen, és az eseményt dokumentálhassa. Ellenkezõ esetben az okozati kárigény nem érvényesíthetõ.



Az értékesítõ fenntartja a jogot a jótállási és szavatossági feltételek, vásárlónak küldött elõzetes értesítés nélküli, jogszabályoknak megfelelõ módosítására vagy kiegészítésére.


Az értékesítõ fenntartja a jogot a jótállási és szavatossági feltételek, vásárlónak küldött elõzetes értesítés nélküli, jogszabályoknak megfelelõ módosítására vagy kiegészítésére.

Panaszügyintézés:
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelõ minõségben, a megrendelõ teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerzõdéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, is közölheti.

Panaszkezelés módja.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a következõ lehetõségek állnak rendelkezésére:

írásos panasz bejelentés emailben az ertekesites_kukac_alkatreszweb.hu címre.

Amennyiben a értékesítõ és az vásárló között esetleges fennálló fogyasztói jogvita alakulna ki, és tárgyalások során nem rendezõdnek, akkor az alábbi módok, lehetõsegek állnak nyitva a vásárló elõtt. A panasz elbírálását követõen a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.




A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetõségei:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf. 20.
Internetes elérhetõség: www.nfh.hu
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Fax: +36 1 210 4677

Amennyiben a vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasztételt tenni a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál. Békés rendezéssel kapocsolatban keresse a szolgáltató szerinti illetékes szakmai kamara mellet mûködõ békéltetõ testületet.



A Budapesti Békéltetõ Testület elérhetõségei:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: +36 1 488 21 86 
Telefon: +36 1 488 21 3


A jogszabályokról ITT olvashat.